Posted by: BestOneOfFour | 13 Februari 2018

Keladi tikus penawar barah semulajadi.

Keladi tikus mempunyai Ribosome-Inactivating Proteins, sejenis protein yang hadir sebagai salah satu mekanisma pertahanan bagi tumbuhan ini, namun kajian yang dilakukan menunjukkan ianya juga mampu merawat barah terus dari dalam sel. Selain daripada menyembuhkan barah, ianya juga mampu merencatkan pertumbuhan pelbagai jenis barah, keupayaan Ribosome-Inactivating Proteins ini telah dikaji di Cina dan juga Itali.

Antara kemampuan herba Keladi tikus:

 Merawat pelbagai jenis barah, termasuklah leukemia, kulit, payudara, hati, pankreas, tulang, usus, otak, paru-paru, rektum, serviks termasuk kanser pundi kencing.
 Mengecutkan dan menghalang pertumbuhan tumor baru (Second attack).
 Mengurangkan kesan sampingan dari rawatan kemoterapi (keguguran rambut, mual, hilangan selera makan dsb).
 Bertindak sebagai Anti-virus dan bakteria.
 Merungkaikan keracunan toksik ubatan dan kimoterapi.

Bagaimana keladi tikus bertindak?

Typhonium flagelliforme (keladi tikus) membantu detoksifikasi dalam sistem darah. Kajian menunjukkan bahawa keladi tikus mengandungi kandungan Arginine yang tinggi. Arginine adalah asid amino yang penting yang mana diperlukan untuk pertumbuhan normal mikrob, tanaman dan juga haiwan. Arginine juga diperlukan untuk mengekalkan metabolisme yang normal dan proliferasi sel. Keladi tikus mengandungi anti-neoplastik atau antibarah, serta berfungsi sebagai antivirus. Kesan farmakologi ini ialah menjadi ubat utama untuk merawat barah. Herba ini juga turut mengandungi sesuatu yang jarang ditemui, Ribosome Inacting Protein (RIPs) yang tinggi selain dari antioksidan dan juga antikurkumin. Enzim RIPs ini berfungsi sebagai pembunuh sel barah dengan menyerang bahagian tersebut tanpa merosak sel-sel sihat yang lain sekaligus menghalang pertumbuhan sel kanser yang baru.

Cara herba Keladi tikus bertindak didalam tubuh manusia adalah berbeza dengan kaedah rawatan konvensional yang lain. Ianya menyerang sel barah menerusi apa yang dimakan oleh sel tersebut yang seterusnya akan menyebabkan pengecutan dari dalam pusat sel, ini akan menyebabkan semakin lama, sel itu akan mengecut dengan sendiri kerana kekurangan zat yang sepatutnya menjadi makanan kepada sel tersebut. Di dalam hal ini, pengguna perlulah memahami setiap makanan yang dimakan olehnya akan menjadi makanan bagi sel kanser tersebut.

Bromilin : Enzim ini memiliki kemampuan menguraikan struktur kompleks protein sehingga lebih mudah diserap tubuh. Untuk pesakit barah/ketumbuhan ianya berfungsi untuk memecahkan lapisan protein yang melindungi sel2 barah. RIP tidak mampu menyerang sel2 barah jika selaput protein melindungi sel tersebut. Itulah sebabnya bromelin merupakan suplemen penting dalam kebanyakkan protokol alternatif yang bertindak sebagai pemusnah lapisan protin yang melindungi sel dan memudahkan vitamin di dalam keladi tikus membunuh sel barah. Selagi tembok protin ini tidak dapat dimusnahkan selagi itulah sel barah akan terselamat dari serangan antibodi badan.

Klik Sini http://www.wasap.my/60143440440/PM-BROMELIN-KELADITIKUS

SEBARANG PERTANYAAN BERKAITAN PRODUK DAN HARGA SILA TERUS WASAP KAMI SECARA AUTOMATIK! 


Sila berikan alamat email anda yang betul untuk tujuan saya membalas soalan yang diajukan.

Kategori