Kanser Boleh Sembuh

Sekiranya manusia hari ini dapat menggunakan beberapa biji sehari biji aprikot ini didalam sumber pemakanan semasa usia muda, mungkin awal 20an, mereka tidak akan mengidap kanser. Dr. Krebs tahu bersama ramai lagi pakar biochemist, mereka tidak memberitahu hal sebenar dan menyarankan menggunakan biji aprikot ini, tentu ada sebab dan kepentingan sendiri.

Biji aprikot hendaklah dimakan dengan cara diblend, tidak boleh dimasak atau menggunakan biji yang telah kering.

Dalam masa 6 tahun hanya 3 orang yang mengalami masalah sentiasa buang air kecil dari beratus pesakit yang telah sembuh dari 50 hingga 100% dan kebanyakkannya 100% penyembuhan.

Biji Aprikot adalah seumpama anak panah yang dilepaskan tepat pada mata sasaran yang telah digunakan untuk merawat beratus ribu pesakit. Mereka telah sembuh dengan sempurna dan hidup normal, walaupun telah diramal akan mati untuk beberapa bulan atau tahun sahaja.

Ini adalah satu keajaiban dari Tuhan, setiap kejadian Nya ada manfaatnya. Sebagai contoh buah aprikot, manis dan lazat dimakan, bijinya pula sangat keras, tetapi isi didalam bijinya mempunyai penawar yang besar untuk mengubati penyakit yang hari ini tidak boleh dirawat oleh pakar perubatan modern.

Rencana ini bukanlah untuk mencari publisiti, keuntungan semata-mata, tetapi kebenaran dan kisah benar yang menguntungkan masyarakat. Kita tidak boleh berdiam diri dan mengikut kehendak mereka yang mahu mendapat keuntungan dari kita dan mempercayai kata pakar perubatan kerana mereka adalah makhluk yang menggunakan akal yang terbatas dan bahan kimia buatan manusia. Apa yang penderita penyakit ini dapat dari mempecayai dan menurut kehendak mereka ialah kehilangan wang dan melalui masa yang penuh kesakitan dan penderitaan menunggu datangnya maut.

Jika ubatan ciptaan manusia sudah tidak dapat memberi penyembuhan maka beralihlah berusaha dengan menggunakan ubatan Tuhan iaitu yang Pertama: Menggunakan Air yang suci lagi bersih kerana ia bersifat alkali, sel kanser tidak boleh hidup dalam air yang bersifat alkali, jadi gunakanlah air mineral semulajadi atau air tapis yang mempunyai tanah sebagai agen penapisnya.

Yang kedua: Memakan makanan yang tidak berkimia dan bahan pengawet, kita selalu memakan ulam-ulaman dan kita juga mengetahui bahawa yang pahit itu lah ubat. Biji Aprikot sememangnya pahit juga lemak dan mengandungi banyak vitamin B17 yang boleh langsung membunuh sel kanser dan menyerang apa-apa sel yang tidak normal.

Jadi tidak hairanlah banyak kejayaan untuk penyakti kanser tidak kira kanser apa sekali pun, malah hasil yang sama boleh diperolehi kepada pesakit Kencing Manis, Darah Tinggi, Gaout, Buah Pinggang, Jantung, Resdung dan bermacam-macam lagi penyakit.

Sekian, semoga bukan sahaja anda sihat Minda, Tubuh dan juga Rohani, tetapi generasi kita akan datang, Berfikir dengan tenang dan bertindak kerana keputusan anda akan menentukan bentuk rupa dan penyakit generasi anda dan kita semua.

Sila Hubungi saya untuk mendapatkan cara penggunaan dan mendapatkan bekalan B17 ataupun keterangan selanjutnya.

Nota: Kebanyakan orang mengambil vitamin B-17 untuk tujuan pemulihan. Namun yang terbaik adalah mengambil vitamin B-17 sebagai pemakanan makanan tambahan dengan mengabungkan elemen-elemen lain bagi melengkapkan penjagaan kesihatan dan kehidupan  seharian.

Responses

  1. Assalamualaikum. Suami saya baru disahkan mendapat kanser kulit peringkat awal. Masalahnya bolehkah dia makan biji aprikot memandangkan dia seorg pesakit buah pinggang tapi telah menjalani pemedahan perpindahan buah pinggang (transplan) selama 17 tahun.

    • Waalaikumsalam… Boleh.

  2. Ipar saya kanser hifung stage 2. Br selesai rawatsn kimo 1. Nxt week buat kimo 2. Boleh ke dia mkn b17 sebelum,semasa rawatan kimo. Tq

    • Boleh makan B17 sebelum, semasa dan selepas rawatan kimo.

  3. Saya dah 2 Kali wat kimo rsa mcm tak nak wat kimo lgi,,,,boleh ke saya berhenti kimo dan mkn biji apricot ni saja kerana slps kimo ke2 saya disaran oleh seorg ustaz masa dlm wad utk mkn biji apricot.bila blik ke rmh saya pun mencubanya dan setelah 2 mggu mkn biji apricot saya rasa bertenaga jugk dan leh wat kerja2 rmh spt basuh kain,memasak dan menyapuh sedikit2…selera mkn pon ada cuma saya berpantang lah spt disaran kan.ada tumbuh bintik2 merah.boleh ke hilang bintik2 tersebut?haruskah saya meneruskan kimo yg masih ada 2 Kali lgi.

    • Teruskan makan aprikot. Pemgambilan aprikot secara berjadual akan dapat mengimbangi kesan ubat, semasa atau setelah kemo dan akan membantu mempercepatkan penyembuhan.

      Jangan risau bintik-bintik merah itu akan hilang. Sekiranya anda ingin memberhentikkan rawatan kemo sila buat pemeriksaan darah dahulu.

  4. salam.. sy bru shj membuat pembedahan kedua membuang ketumbuhan di dada ttpi bukan kanser. boleh tak sy amlkan pengambilan aprikot dan bromilin. sy xnak ktumbuhan tu tumbuh lg. di shah alam kt mne ye sy bleh dptkan produk ini? terima kasih.

  5. kakak saya baru lepas menjalani pembedahan membuang rahim akibat kanser. bolehkan aporikot ini dimakan selepas pembedahan

    • Boleh. Tak jadi masalah.

  6. Assalamualaikum… ayah saya menghidapi small cell lung cancer tahap 2.. saya ada membelikan biji aporikot untuk ayah saya makan.. tetapi ayah saya cepat penat bila makan biji aprikot ini…. disebabkan ayah saya sudah tua dan tidak banyak gigi saya blend kan biji aprikot ini untuk memudahkan untuk makan… soalan saya kenapa ayah saya berasa cepat penat? adakah kerana ia salah satu dari kesan sampingan ataupun dos yang dimakan tidak sesuai?

    • Waalaikumsalam. Cepat penat adalah antara simptom kanser paru-paru. Kurangkan dos pengambilan dan saya sarankan ambil sekali Sabah Snake Grass. Sila layari DISINI untuk maklumat lanjut. Terima kasih.

  7. Assalam..sy baru mengandung 1bln ank kedua..sy masih mnyusui ank pertama..air susu sy membengkak dn sy rasa ada benjolan kecil di tepi payudara sy..adakah tu tanda2 awl kanser?bolehkah sy ambil pil aprikot masa mengandung skarang?

    • W’salam. Untuk pengesahan, segeralah kehospital untuk buat pemeriksaan. Aprikot tidak sesuai untuk ibu mengandung dan menyusukan.

  8. Sy nk tnya sy prnah mkn pil ni sblm mngandung dan sy mula mkn semula lpad bersalin…adakah akan bg kesan kt bby sy sbb sy menyusu bdan..

    • Bagi ibu-ibu yang menyusukan bayi tidak boleh ambil Aprikot. Vitamin yang terdapat pada Aprikot tidak sesuai untuk bayi anda.

  9. asslm..saya nk tanya, boleh tak saya makan biji aprikot sbb saya menyusu anak, jika tak boleh apa sebabnya?

    • Tak boleh makan semasa menyusukan. Kandungan vitamin B17 tidak sesuai untuk bayi.

  10. Salam saya menghidapi kanser payudara 9 thn lepas sejak akhir2 ni saya mengalami masalah kesihatan cepat letih,sesak nafas,tdk hadam mkn kdg2 sakit dibahagian belakang saya amat risau saya ingin mengamalkan bj
    i aprikot ni bgaimna sya nk dptkan dan berapa hrganya

    • Sila klik ke laman Pembelian. Maklumat harga ada tercatat disana.

  11. suami saya, sering migrain dan setiap kali itulah darahnya mula tinggi. dans ekarang, walau tiada migrain darahnya kdg2 akan naik..sejak Dr. mula bagi ubat untuk turunkan darah, dia mula cepat penat dan mengah. Kadang2 jantung rasa berdebar2. Mohon pandangan, bagaimana kaedah sesuai untuk pengambilan vitamin ini. Ubat Dr boleh dimakan bersekali ke…

    • Vitamin B17 ini boleh diambil bersama ubatan hospital. Jarakkan permakanan dalam satu jam. Ambil B17 dahulu, mungkin ianya membantu.

  12. camne saya nk beli b17 aprikot ekk.. sy da msg xp xreply pown..huhuhu

  13. klu orang de sakit jantung bole tak makan b17 aprikot???

    • Antara khasiat vitamin B17 Aprikot adalah merawat mereka yang berpenyakit jantung.

  14. salam
    saya nak tanya bole tak saya nak makan product nihh walaupown saya tidak ade sebarang penyakit..saya nak makan sebagai pencegahan dari kanser..??

    • W’salam…

      “Mencegah adalah lebih baik dari Mengubati” Selain dari merawat ramai diluar sana yang mengambil B17 sebagai pencegahan dari penyakit kanser.

  15. Semasa dlm rawatan kemoterapi,,boleh tak saya mkn vit B17.

    • Boleh makan vitamin B17 Aprikot semasa / selepas rawatan kemoterapi.

  16. Bolehkah v17 di makan semasa kemoterapi?

  17. Salam saya ingin bertanya prmakanan apa yang bagus di ambil macam saya pengidap payudara? Saya sekarang ini memakan ubat aprikot b17 dan menggunakan cream b17 & Dmso gel. Terima kasih

  18. […] Kristian Howard, mengisahkan secara terus terang mengenai kehidupan seksualnya pasca ia divonis KANSER pada tahun 2011. Tidak ramai yang menyedari kesan yang cukup signifikan ini, mungkin sehingga anda […]

  19. salam sejahtera suami saya mengalami kanser hati stage kedua bolehkah memakan aprikot dapat menyembuhkannya

    • Setiap penyakit ada ubatnya, mungkin sebelum ini dah pelbagai ubat suami puan cuba, kali ini cuba pulak makan vitamin b17 aprikot ini.

  20. ops..maaf saya x nampak tarikh komen terbaru tadi..

  21. assalamualaikum..saya ingin bertanya..anda masih menjualnya lagike tahun 2013 ni..tq

  22. saya adalah pesakit cancer payu dara..tp doc x bg tau stage brp..selepas operate br doc bg tau…sy nk tau pemakanan yg bercili dan bersantan blhkah dimakan…sy sdh mencuba bermcm2 ubat..tp x berkesan..tq

    • Tak jadi masalah untuk makan masakan bersantan atau bercili cuma perlulah dikawal. Jangan ambil secara berlebihan dalam menu makanan seharian. Banyakkan makan sayuran atau buah-buahan, banyakkan minum air kosong dan ambil masa untuk bersenam. “Allahu A’lam.

  23. Assalamualaikum.. Ayah saya disahkn mghidap kanser prostat doktor menyatakan bahawa kanser telah merebak ke tulang pinggul belah kiri dan kanan.. Boleh ka ayah saya memakan biji buah aprikot ni..? Dan bagaimana skiranya saya ingin membelinya..? Trima kasih..

    • Waalaikumsalam. Sangat disarankan ayah anda mengambil b17 Aprikot sebagai merawat dan pencegahan. Anda boleh membeli secara online dari saya. Cara pembelian sila klik dilaman Pembelian. Terima kasih.

  24. salam,saya ingin sekli nak tahu adakah pengidap kanser payudara boleh pengambil makann spt nasi ayam,buah longan,durian ,nescaffe,ikan bilis,dark chocolate,avacado,ice cream,ayam berempah,makanan yang bersantan,bertumis,dan berlada?buah2an apakah yang boleh diambil? wassalam,terimakasih

  25. assalam…saya baru disahkan mengidap kanser payudara,tp tak tau stage berape.doktor mencadangkan membuang sebelah ,yang mnyebbkan sy tdk berpuashati kerana hanya bengkak kelihatan tp semua hendak dibuangnya.adakah ubt n sesuai dgn keadaan n…berapa lama agaknya mendapat kesan positif selepas memakan uabat n?

    • Waalaikumsalam, sememangnya kaedah rawatan modern bagi kanser payudara adalah membuang mana2 satu payudara yang telah dijangkiti dengan teruk. Amat disarankkan dan amat sesuai untuk anda mengambil Aprikot (rawatan alternatif) sebagai langkah pengcegahan dan penyembuhan. Kesan pengambilan berbeza pada setiap individu namun apa yang dapat disyorkan lebih cepat anda ambil adalah lebih baik. Untuk makluman sel2 kanser amat cepat merebak. Tq

  26. assalamualaikum. kalau makan kapsul nie, nak kena berhentikah ubat doktor kah? berapa lama menunjukan kesan pengambilan kapsul nie? ada berapa biji kapsul dalam sebotol dan boleh tahan berapa hari? tq.

    • Waalaikumsalam, jarakkan satu jam. Kesan pengambilan bergantung pada individu dan tahap penyakit. Kandungan kapsul ada 300 biji dalam satu botol untuk 20 hari (5 biji x 3 kali sehari-Merawat)

  27. askm,sahabat sya telah mengalami kanser diovari thap 3 pd.tahun lps dn telah menjalani pembendahan serta kimoerapi.tpi baru2 ini kansernya berulang kembali.bolehkh B17 menyembuhkan penyakit beliau.

    • Waalaikumsalam. Hal ini adalah kerana sel-sel kanser yang dilemahkan semasa rawatan kemoterapi atau radioterapi, akan kembali aktif selepas beberapa jangka masa atas beberapa faktor seperti tekanan emosi (“stress”), pemakanan yang tidak seimbang, dan pelbagai faktor lain.

      Kita sedia maklum bahawa badan kita sentiasa mencipta sel kanser setiap masa. Biasanya sistem imun dapat membunuh sel kanser tersebut. Bagaimanapun pada saat anda berada dalam keadaan “stress” atau tubuh badan anda berada dalam kadaan yang sangat lemah dan sering terdedah dalam persekitaran karsinogen. Keadaan ini akan membuat sel kanser menjadi sangat kuat sehingga tidak mampu untuk dimusnahkan oleh sistem imun.

      Secara ringkasnya B17 dari B17 nitrilosides Food ( termasuk biji apricot ) akan bekerjasama dengan sistem imun dan membunuh sel-sel kanser secara langsung.

      Aprikot hanyalah salah satu dari usaha untuk merawat dan mencegah kanser,yang menyembuhkan adalah Hak ALLAH. Tak salah untuk sahabat anda mencuba.

  28. Assalamualaikum.sy dr kedah..dimana sy bleh dptkn produk ini?

    • Waalaikumsalam. Kalau di Kedah, anda boleh membelinya secara online.

  29. Boleh bagi no telefon stokis area johor tk

    • Maaf. Tiada ajen disana.

  30. Terima kasih kerana produk yang dibeli telah sampai dalam keadaan baik.

    • Sama-sama. Semoga sakit yang dideritai beransur sembuh…

  31. soalan : ibu sy baru m’jalani p’bedahan kanser usus stage-2, adakah boleh memkn aprikot ini?

    • Boleh tak jadi masalah.

  32. Saya kena kanser hidung…adakah aprikot berkesan utk kanser hidung…?

    • Vitamin B17 Aprikot-agen pembunuh sel-sel kanser. Sesuai untuk semua jenis kanser tak kira tahap (stage) berapa.

  33. ibu saya telah di dapati penyakit canser..dia belum membuat pembedahan ada kh dia sembuh klu memakan biji aprikot?tolong saya 11.4.2012

    • “Tidaklah Allah menurunkan suatu penyakit, melainkan Dia menurunkan ubat baginya” (Ibnu Maajah)

      Wajib kita berusaha dan mencari penawar.
      Tapi bagi yang belum sakit, ambillah iktibar. Jadikan amalan pemakanan yang sihat, sebelum sakit. Kapsul B17 membantu cegah penyakit kanser juga bantu jantung sihat, paras gula & tekanan darah yang lebih baik. insyaAllah dgn izinNya.

  34. Saya mahu kanser saya sembuh…tolong saya…

  35. temujanji dengan doktor 12 hb 12 2011.inshallah akan saya beritahu perkembangan selanjutnya selepas ini.

  36. terima kasih di atas penjelasan saudara.kini demamnya dah berkurangan.sakit di buah pinggangnya pun agak kurang.dan tak rasa lemah badan lagi.buat masa sekarang dia cuma makan 5 biji sehari,perlukah di tambah kapsul 3 x sehari. atau cukup 1x sehari mamandangkan dia dh dapat menyesuaikan dri

    • Kata puan suami sudah dapat menyesuaikan diri, rasanya elok dicuba makan 2 kali sehari dahulu. Bila temujanji pesakit dengan doktor selepas ini.

  37. soalan. suami sya telah pun memakan kapsul aprikot.adakah kesan dri cyst di buah pinggangnya dpt di rasai serta merta. dia mulai lemah badan tak boleh tidut mlam.sakit dekat buah pnggang macam ada benda keras.adakah ini perkara biasa yg bertindak balas serta merta

    • 1) Kesan pengambilan aprikot samada cepat atau lambat bergantung kepada tahap imun sistem individu, setiap individu tidak sama sistem tubuh badannya.

      Berkaitan soalan puan, berkemungkinan itu adalah kesan awal tindak balas aprikot (healing crisis). Teruskan pemakanannya dan ianya akan hilang secara perlahan-lahan. Insyallah….

      Perbanyakkan memakan buah-buahan untuk menambah tenaga dan karbohidrat dalam tubuh suami puan.
      Dan minum banyak air bagi mempercepatkan proses pencernaan dan perkumuhan, kerana lazimnya cyst akan keluar melalui kencing atau pembuangan air besar dalam bentuk lendiran.

      Harap maklum


Sila berikan alamat email anda yang betul untuk tujuan saya membalas soalan yang diajukan.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 94 other followers

%d bloggers like this: