Pembelian

Dengan harga yang di tawarkan anda mampu merawat dan mencegah kanser dan juga pelbagai penyakit kronik dengan izinNYA.

Amat disarakan mengambil bromilin bersama kapsul B17 Aprikot kerana Bromilin sangat diperlukan bersama kerana ianya berfungsi untuk MEMECAHKAN LAPISAN PROTEIN DINDING SEL-SEL KANSER, KEMUDIAN BARULAH B17 BOLEH MASUK KE DALAM SEL2 KANSER UNTUK MEMBUNUH SEL-SEL KANSER.

Harga: Semenanjung, Sabah dan Sarawak RM150 / kapsul B17 sahaja. Harga termasuk kos penghantaran. 300 biji kapsul.

Harga: Semenanjung, Sabah dan Sarawak RM300 / kapsul B17 & Bromilin. Harga termasuk kos penghantaran. 300 biji kapsul aprikot dan 120 kapsul Bromilin.

Untuk Pembelian 2 botol B17 Aprikot RM280 sahaja.

Untuk Pembelian 2 botol B17 Aprikot + sebotol Bromilin – Jumlah RM400

Pembelian online Sila hubungi :-

Sham Arof : 013-301 6699

Akaun Bank: Maybank – 162740108262
               CIMB Bank – 12510075449529

Penama Akaun: Shamsudin Md Arof

Sebarang Pertanyaan Sila E-mail : shamarof@gmail.com

(Nota: Setiap penghantaran melalui Poslaju)

BUAT MASA INI PEMBELIAN HANYA SECARA ONLINE

Pengambilan/Cara Makan Kapsul Aprikot

Kuantiti : 300 kapsul.
Harga :RM150.00 sebotol(semenanjung) RM170 sebotol (sabah & sarawak)

Cara pengambilan bagi pesakit kanser:
(5 biji 3 kali sehari selepas makan)

Cara pengambilan bagi pencegahan kanser dan penyakit-penyakit lain;
(5 biji 1 kali sehari selepas makan)

Simpan di tempat sejuk.

Borang Pengesahan Pembayaran

Sila isikan borang dibawah lengkap dengan data yang benar dan sah sahaja. Sebarang maklumat palsu adalah dilarang sama sekali. IP anda akan direkod untuk tujuan keselamatan.

Setelah pembayaran dibuat sila sms ke no. 0133016699 dengan tajuk ‘Bank in B17 APRIKOT‘ supaya pihak kami dapat memproses pesanan anda secepat mungkin.

86 gerakbalas-gerakbalas

1 04 2014
rizal

Salam..bolehkah B17 dimakan bersama spirulina..terima kasih

1 04 2014
BestOneOfFour

Boleh.

10 12 2013
rose

saya nak tanya…jika ada masalah mata,adakah sesuai utk mengambil produk ini…

10 12 2013
BestOneOfFour

Mengikut kajian kandungan seperti vitamin A dan antioksidan, dapat menanggalkan radikal bebas yang merosakkan sel dan jaringan yang boleh mencederakan mata. Hal lain dari khasiat buah aprikot ini iaitu, boleh mencegah katarak yang disebabkan oleh kesan degeneratif radikal bebas, atau stres oksidatif.Kandungan lain yang terdapat dalam aprikot juga berupa potassium, magnesium, zat besi, dan sebagai sumber serat.

18 11 2013
Yan

Salam, sy Peggy 2mths dan disah mempunyai cyst dalam perut. Boleh saya makan Bijik buah apprikot untuk pengecutan cyst?

18 11 2013
BestOneOfFour

Anda boleh mencubanya, mungkin ianya sesuai untuk anda.

8 11 2013
AZIMI

saya dah buat bayaran utk 2 botol B17

8 11 2013
BestOneOfFour

Pembelian akan dihantar kepada nama / alamat yang diberikan. Terima kasih.

22 10 2013
iskandar

Salam , saya dah buat bayaran

22 10 2013
BestOneOfFour

W’salam. Pembayaran telah disahkan, penghantaran dibuat hari ini. Terima kasih, semoga sihat hendaknya.

4 08 2013
itshaswell

sya x prnah beli online..adakah saya saya perlu isi borang di atas selepas bank in duit..lepas tu barang sampai kat rumah saya ke?.

4 07 2013
Joe

Salam sejahtera,
Saya telah membuat pembayaran untuk RM 300.00 bagi 2Btl Kapsul Apricot di Bank Maybank pada 03/07/2013 kerana tidak mengetahui yang pembayaran untuk 2 btl bagi Sabah ialah RM 280.00 utk 2Btl seperti maklumat terkini yang saya dapati dalam website ini..adakah saya berhak mendapat refund? Dan berapa hari kah saya perlu menunggu utk menerima pesanan?Terima kasih

3 07 2013
baiebaayah

Saya dah buat pembayaran. Sila semak. Tq

4 06 2013
lin

Nak tanya ,kalau seseorang yang menghidapi bara tulang
adakah pengambilan b17 aprikot dpat membntu menyembuhkan penyakit nya untuk selamanya ???

4 06 2013
BestOneOfFour

Ikhtiar itu hak kita sebagai hambanya. Mohonlah penyembuhan dari Allah, Insyaallah akan dimakbulkan.

21 05 2013
rose

Salam..
klau breast feeding mom boleh amik x?

24 05 2013
BestOneOfFour

Tidak sesuai diambil.

2 03 2013
hauda

nk tnya la…kne mkn ubt ni secara berterusan ke??kalau brhenti mkn untuk sebulan ke ade kesan pape x???

3 03 2013
BestOneOfFour

Buat sementara waktu sebelum benar2 disahkan bebas dari sel2 yang menyerang elok diamal secara berterusan. Kalau berhenti, mungkin ada mungkin tidak kesannya.

16 01 2013
raemee

kalau kita tak tahu samada kanser ke tidak, tapi mahu makan sebagai pencegahan, adakah tidak membahayakan? ada kesan sampingan tak?

16 01 2013
BestOneOfFour

Kandungan vitamin dalam B17 Aprikot amat sesuai diambil sebagai pencegahan untuk kanser dan tidak membahayakan. Ambil dos yang ditetapkan dan tiada kesan sampingan yang akan memudaratkan tubuh.

16 01 2013
raemee

kalau kita tak tahu ada kanser ke tak, boleh kah makan aprikot ni? Nanti ada kesan sampingan pulak.

16 01 2013
raihan

salam..ahli keluarga sy menghadapi kanser prostat tahap 4.boleh ke dia makan B17 ni untuk hilangkan kanser dia?

16 01 2013
BestOneOfFour

Pengambilan B17 sebagai rawatan alternatif bagi kanser prostat dan ikhtiar kita untuk penyembuhan tak salah untuk mencuba.

15 01 2013
norzaine

saya nk tya bgmana cara mkn b17 untuk pesakit leukimia yg berumur 4 thn.dia kan budak susah nak makan kapsul

15 01 2013
BestOneOfFour

Campuran dalam makanan atau minuman. Hanya 1 biji sehari.

27 11 2012
fmoney

Assalamualaikum…wbt…

No tel tuan 0133016699 atau 0133096699?…Harap perbetulkan… TQ.

27 11 2012
BestOneOfFour

Waalaikumsalam. Terima kasih kerana mengingatkan saya. No. yang salah dah diperbetulkan.

3 11 2012
suzana

Assalam.. saya dah transfer

6 11 2012
BestOneOfFour

B17 Aprikot dah dihantar kealamat yang diberi. Terima kasih.

1 11 2012
nora

sya lung cancer tahap 4.bolih mkn ke

1 11 2012
BestOneOfFour

Boleh. Tapi kurangkan pengambilan dosnya.

29 10 2012
lynn uleh

saya telah menghidapi penyakit kanser pangkal hidung selama 4 tahun …
adakah pengambilan b17 aprikot dpat membntu menyembuhkan penyakit saya untuk selamanya ???

29 10 2012
BestOneOfFour

4 tahun satu masa yang agak lama. Mungkin sudah berbagai ubat-ubatan yang telah anda gunakan. Tak salah untuk anda mencuba mengambil B17 Aprikot ini, lihat kesannya selepas 3 minggu dimakan. Mungkin ianya akan dapat membantu menyembuhkan kanser pangkal hidung yang anda deritai, jika diambil secara teratur.

22 10 2012
topcatnurul

Di mana asal tablet aprikot yang dijual ini? Adakah vitamin B17 akan hilang setelah diproses jadi tablet? Saya sekarang mengamil biji aprikot dari kedai organik, sangat pahit rasanya.

22 10 2012
BestOneOfFour

Biji Aprikot di import dari Turki. Dikilangkan disini. Vitaminnya tidak hilang sama sekali kerana hanya dikisar dan dikapsulkan sahaja. Tiada apa-apa campuran yang lain. Memang benar biji aprikot sememangnya pahit bila dikunyah. Yang pahit itulah biji yang terbaik untuk penawar penyakit. Untuk permudahkan cara permakanan biji Aprikot ini dikapsulkan.

24 09 2012
hasliza bt abdul rahim

Assalamualikum,
apakah kesan sam[pingan setelah makan ubat ini?

25 09 2012
BestOneOfFour

Waalaikumsalam, kebiasaannya pesakit akan mengalami letih, lesu dan lemah badan untuk beberapa hari dan kadangkala demam.

25 09 2012
suzana

encik kalau demam tu kena makan jugak ka ?

26 09 2012
BestOneOfFour

Ya. Ianya bersifat sementara menandakan vitamin tu telah bertindak.

22 09 2012
suzana

encik..barang saya dah sampai..terima kasih banyak-banyak

20 09 2012
suzana

assalamualaikum.semalam saya dah bank in.bila saya boleh dapat ?

20 09 2012
BestOneOfFour

Waalaikumsalam. Produk telah dihantar dan akan diterima dalam masa 2-3 hari. Terima kasih kerana membeli B17 aprikot dari saya. Saya sekadar membantu kepada mereka yang memerlukannya.

10 09 2012
mabr

salam…..boleh saya tahu waktu pengabilan B17 utk penyakit kanser.kerana sya ada membaca artikel yg penyakit kanser tidak digalakkan utk memakan nasi sebelum 12tghari.jadi adakah waktu pengambilan kapsul ini perlu ada jarak masa tertentu.tQ

3 07 2012
tsunamipolitikwaksab

Salam,isteri saya ada kanser ovari..boleh juga mkn Apricot ini tak?dan nak tanya juga jika nak jadi reseller/dealer utk biji Apricot camne caranya?

4 07 2012
BestOneOfFour

B17 Aprikot boleh dimakan tak kira apa jenis kanser pun. Jika berminat ntuk menjadi pengedar anda boleh menghubungi saya.

30 06 2012
AKU

Maafkan saya….sebenarnya rakan saya yang Buang Air Besar Berdarah..
semakin hari dia semakin stress…doktor selalu memberitahu perkara yang menakutkan dia seperti kanser dan sebab itulah yang membuatkan dia stress..dia selalu menceritakan kepada saya…kadang2,dia tanya soalan yang tak masuk akal kepada saya,…ini mungkin disebabkan pendarahan dalaman kerana sebab itulah semasa dia Buang air besar keluar darah…Jadi,bagaimana atau apa harus saya lakukan?…Dia terlalu mengharapkan saya..saya bimbang dengan kesihatan dia…Tolong saya

23 06 2012
AKU

Bagaimana pula untuk KANKER?
Adakah ia juga akan sembuh dengan makan B17 ini?

29 06 2012
AKU

Maaf….bukan KANKER tapi pendarahan dalaman?
Bolehkah disembuhkan dengan makan B17 untuk berhentikan pendarahan dalaman?(silap tanya):|
Minta maaf sekali lagi…

29 06 2012
BestOneOfFour

Saya pun keliru. Soalan yang sebetulnya apa???

15 06 2012
miszrina

salam..kalau B17 ini diambil sebagai supplement shaja blh?

16 06 2012
BestOneOfFour

Salam juga untuk anda. Boleh… B17 Aprikot sangat sesuai sebagai makanan tambahan.

13 06 2012
AKU

adakah B17 boleh dimakan selepas makan durian belanda?
Kerana durian belanda juga boleh menyembuhkan penyakit kanser

Saya dapat tahu maklumat ini dari laman web ini:
http://www.jcorp.com.my/mutiara/durian-belanda-adalah-penawar-kanser-sebenar-30-32.aspx

13 06 2012
BestOneOfFour

B17 Aprikot boleh dimakan biarpun setelah anda memakan durian belanda, cuma jarakkan satu jam. Biji Aprikot yang mengandungi vitamin B17 adalah yang terbaik setakat ini dalam menyembuhkan kanser.

28 05 2012
ab

pregnant boleh ambil B17?

28 05 2012
BestOneOfFour

Pregnant, tak boleh.

26 04 2012
Juani lius

Salam Tuan, Saya Juani Bin Lius yang tinggal di Sandakan sabah dan telah membuat pesan dan telah membayar vitamin B17 RM320.00 bagi kos dua botol.

Pembayaran telah pun saya lakukan mengikut arahan dalam tuan harap tuan dapat menghantar barang yang saya pesan dengan kadar segara untuk keperluan isteri saya.

perhatian dan tindakan tuan amat saya harapkan

Sekian untuk perhatian dan tindakan tuan.

27 04 2012
BestOneOfFour

Waalaikumsalam, pembayaran telah saya terima. B17 Aprikot akan segera saya hantar. Terima kasih kerana membeli B17 Aprikot dari saya dan semoga isteri tuan akan cepat sembuh hendaknya. Amin…

26 04 2012
sarinah

Salam ,berapakah harga untuk hantar k w.p.labuan..
Harap tuan dpt mbls msg saya ini, t. Kasih.

27 04 2012
BestOneOfFour

Untuk pengetahuan pembaca dan bakal pembeli, harga 1 botol Aprikot di Semenanjung RM150 termasuk wang pos. Bagi Sabah, Sarawak dan W.P Labuan harga 1 botol RM160.00 termasuk kos penghantaran.

19 04 2012
rahimclifford

Salam, saya ada link kan blog tuan dalam blog saya utk tatapan umum..

19 04 2012
bestoneoffour

Terima kasih bebanyak diatas jasa baik tuan.

29 03 2012
sabri

Saya perlukan jawapan segera

29 03 2012
bestoneoffour

Vitamin B-17 atau Amygdalin merupakan kimotherapi secara semulajadi dan boleh di dapati pada 1,200 jenis tumbuh-tumbuhan terutamanya pada biji dan buah seperti apricot, ianya bukan ubat. Sahabat tuan boleh memakannya. Saya hanya buat secara online. Produk akan sampai akan dalam masa 2 hari, insyaallah.

29 03 2012
sabri

Sahabat saya di tahan diwad HUSM Kota Bhau skrg. Blh ke dia makan B17 apricot seed ni? Blh COD di Kota Bharu/Kuala Terengganu?

28 02 2012
noor

Boleh hantar k singapore kah?

28 02 2012
bestoneoffour

Boleh. Tak jadi masalah.

19 02 2012
CgGan

nak tanya.. bapa saya ada kanser usus dan hati peringkat 4 @ kronik. sekarang badannya tinggal rangka.. boleh ke makan ubat ini ?

19 02 2012
bestoneoffour

Boleh.

15 01 2012
haslina mohamad

tolong hantar segera

3 12 2011
MBA

salam besttoneoffour,

Nak tanye, boleh x produk ni diambil bersama dgn supplement lain seprti Transfer factor forlife and habbatussauda’..boleh x bagi emel saudara untuk saya berurusan lanjut?

5 12 2011
bestoneoffour

Salam, jarakkan pemakanan 2 jam dari produk/ubatan lain.

25 11 2011
hjh as

adek saya mahu pergi ka malayasia 27 hb ani boleh kah kami pesan nanti adek tel sama kita ok berapa harga nya and suami saya ada thymic thymoma

25 11 2011
bestoneoffour

Sebotol B17 Aprikot RM150.

11 11 2011
hjh as

kalau ka brunei boleh antar tak

11 11 2011
bestoneoffour

Dari Malaysia tak jadi masalah. Memang boleh hantar. Masalahnya dengan Brunei, boleh kah kastam Brunei lepaskan Produk ni. Kalau boleh saya hantarkan. Ada baiknya anda bertanya dengan kastam brunei terlebih dahulu.

5 11 2011
nasrudin md yusoff

tlg hantar segera

10 11 2011
bestoneoffour

Produknya dah dihantar tuan.

12 10 2011
ray

cod di area mana?

12 10 2011
bestoneoffour

Perak. Anda boleh buat pembelian secara online.

5 07 2011
Your Daddy

alhamdulillah, pa’chik sudah terima obat itu siang tadi. terima kaseh enche’ shamsudin.

3 07 2011
Your Daddy

Sila hubungi :-
Sham Arof : 013-301 6699

Setelah pembayaran dibuat sila sms ke no. 0133096699

Yang mana satu nombor handphone yang betol? Pa’chik nak sms ni.

3 07 2011
bestoneoffour

Pembayaran RM150 dari pa’chik telah diterima. Saya akan pos b17-Aprikot tu pada hari isnin ini. Terima Kasih.

3 07 2011
Your Daddy

kalau macham ni, baru pa’chik nak beli dengan awak. hantar cepat sikit ya, emak pa’chik sedang sangat memerlukan.

3 07 2011
Your Daddy

berat?
kuantiti?
harga?

cara pemakanan?

buat web meniaga, biarlah infonya lengkap…

3 07 2011
bestoneoffour

Terima kasih saudara yang tinggal di JB kerana mengingatkan saya. Webnya telah dikemas kini.

Sila berikan alamat email anda yang betul untuk tujuan saya membalas soalan yang diajukan.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s




Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 2,834 other followers

%d bloggers like this: