Pembelian

Dengan harga yang di tawarkan anda mampu merawat dan mencegah kanser dan juga pelbagai penyakit kronik dengan izinNYA.

Amat disarakan mengambil bromilin bersama kapsul B17 Aprikot kerana Bromilin sangat diperlukan bersama kerana ianya berfungsi untuk MEMECAHKAN LAPISAN PROTEIN DINDING SEL-SEL KANSER, KEMUDIAN BARULAH B17 BOLEH MASUK KE DALAM SEL2 KANSER UNTUK MEMBUNUH SEL-SEL KANSER.

Untuk bengkak terutama pada kanser payudara, bengkak pada leher, kanser kulit dan kanser prostat pada tahap kronik atau awal disarankan mengambil B17 Cream dmso bagi membantu menyerang sel kanser dan menembusi kulit, daging dan tulang dengan lebih cerdas lagi.

Senarai belian, kuantiti dan produk :

a. 1 botol B17 Aprikot : RM80
b. 1 botol Bromilin : RM100
c. 1 botol amigdalin : RM150
d. 1 botol B17 Cream DMSO : RM100
e. 2 botol B17 Aprikot : RM150

f. 1 botol B17 Aprikot + 1 botol Bromilin : RM180
g. 1 botol B17 Aprikot + 1 botol Bromilin + 1 botol Amigdalin : RM330
h. 1 botol B17 Aprikot + 1 botol Bromilin + 1 botol B17 Cream DMSO – RM280
i. 1 botol B17 Aprikot + 1 botol Bromilin + 1 botol Amigdalin + 1 botol B17 Cream DMSO – RM430

j. 2 botol B17 Aprikot + 2 botol Bromilin : RM320
k. 2 botol B17 Aprikot + 2 botol Bromilin + 1 botol B17 Cream DMSO : RM400
l. 2 botol B17 Aprikot + 2 botol Bromilin + 2 botol Amigdalin : RM600
m. 2 botol B17 Aprikot + 2 botol Bromilin + 2 botol Amigdalin + 1 botol B17 Cream DMSO : RM680

Pembelian online Sila hubungi :-

Sham Arof : 013-301 6699

Akaun Bank: Maybank – 162740108262
               CIMB Bank – 12510075449529

Penama Akaun: Shamsudin Md Arof

Sebarang Pertanyaan Sila E-mail : shamarof@gmail.com

(Nota: Setiap penghantaran melalui Poslaju)

Borang Pengesahan Pembayaran

Sila isikan borang dibawah lengkap dengan data yang benar dan sah sahaja. Sebarang maklumat palsu adalah dilarang sama sekali. IP anda akan direkod untuk tujuan keselamatan.

Setelah pembayaran dibuat sila sms ke no. 0133016699 dengan tajuk ‘Bank in B17 APRIKOT‘ supaya pihak kami dapat memproses pesanan anda secepat mungkin.

Testimoni kanser payudara

Respon

  1. Adik sy disyaki kanser liphoma.adakh sesuai utk mkn.bole tak mkn brsama ubt lain

    • Sesuai untuk diambil. Boleh makan bersama ubatan lain, jarakkan 2 jam.

  2. Assalam..
    Saya dah buat pembayaran utk 2 botol B17 + 1 botol bromilin..
    mohon hantar ke alamat : Maslinda Binti Hasan No 3 Lorong 5 Taman Desa Katong 2 01000 Kangar Perlis Indera Kayangan
    tqvm

    • Waalaikumsalam, saya dah terima pembayarannya. Pesanan akan dihantar kepada nama / alamat yang diberikan. Terima kasih.

  3. as salam encik, saya dari kuching,sarawak…kalau saya nak beli 1 botol kapsul B17, harganya berapa termasuk kos penghantaran? RM150 atau RM160? TQ

    • Waalaikumsalam. Hanya RM150 sahaja.

  4. Boleh di kirim ke indonesia…hrnya jd brapa

    • Boleh dikirim ke sana. Harga 2 botol Aprikot bersama wang pos laju – RM195.

  5. Salam..bolehkah B17 dimakan bersama spirulina..terima kasih

    • Boleh.

  6. saya nak tanya…jika ada masalah mata,adakah sesuai utk mengambil produk ini…

    • Mengikut kajian kandungan seperti vitamin A dan antioksidan, dapat menanggalkan radikal bebas yang merosakkan sel dan jaringan yang boleh mencederakan mata. Hal lain dari khasiat buah aprikot ini iaitu, boleh mencegah katarak yang disebabkan oleh kesan degeneratif radikal bebas, atau stres oksidatif.Kandungan lain yang terdapat dalam aprikot juga berupa potassium, magnesium, zat besi, dan sebagai sumber serat.

  7. Salam, sy Peggy 2mths dan disah mempunyai cyst dalam perut. Boleh saya makan Bijik buah apprikot untuk pengecutan cyst?

    • Anda boleh mencubanya, mungkin ianya sesuai untuk anda.

  8. saya dah buat bayaran utk 2 botol B17

    • Pembelian akan dihantar kepada nama / alamat yang diberikan. Terima kasih.

  9. Salam , saya dah buat bayaran

    • W’salam. Pembayaran telah disahkan, penghantaran dibuat hari ini. Terima kasih, semoga sihat hendaknya.

  10. sya x prnah beli online..adakah saya saya perlu isi borang di atas selepas bank in duit..lepas tu barang sampai kat rumah saya ke?.

  11. Salam sejahtera,
    Saya telah membuat pembayaran untuk RM 300.00 bagi 2Btl Kapsul Apricot di Bank Maybank pada 03/07/2013 kerana tidak mengetahui yang pembayaran untuk 2 btl bagi Sabah ialah RM 280.00 utk 2Btl seperti maklumat terkini yang saya dapati dalam website ini..adakah saya berhak mendapat refund? Dan berapa hari kah saya perlu menunggu utk menerima pesanan?Terima kasih

  12. Saya dah buat pembayaran. Sila semak. Tq

  13. Nak tanya ,kalau seseorang yang menghidapi bara tulang
    adakah pengambilan b17 aprikot dpat membntu menyembuhkan penyakit nya untuk selamanya ???

    • Ikhtiar itu hak kita sebagai hambanya. Mohonlah penyembuhan dari Allah, Insyaallah akan dimakbulkan.

  14. Salam..
    klau breast feeding mom boleh amik x?

    • Tidak sesuai diambil.

  15. nk tnya la…kne mkn ubt ni secara berterusan ke??kalau brhenti mkn untuk sebulan ke ade kesan pape x???

    • Buat sementara waktu sebelum benar2 disahkan bebas dari sel2 yang menyerang elok diamal secara berterusan. Kalau berhenti, mungkin ada mungkin tidak kesannya.

  16. kalau kita tak tahu samada kanser ke tidak, tapi mahu makan sebagai pencegahan, adakah tidak membahayakan? ada kesan sampingan tak?

    • Kandungan vitamin dalam B17 Aprikot amat sesuai diambil sebagai pencegahan untuk kanser dan tidak membahayakan. Ambil dos yang ditetapkan dan tiada kesan sampingan yang akan memudaratkan tubuh.

  17. kalau kita tak tahu ada kanser ke tak, boleh kah makan aprikot ni? Nanti ada kesan sampingan pulak.

  18. salam..ahli keluarga sy menghadapi kanser prostat tahap 4.boleh ke dia makan B17 ni untuk hilangkan kanser dia?

    • Pengambilan B17 sebagai rawatan alternatif bagi kanser prostat dan ikhtiar kita untuk penyembuhan tak salah untuk mencuba.

  19. saya nk tya bgmana cara mkn b17 untuk pesakit leukimia yg berumur 4 thn.dia kan budak susah nak makan kapsul

    • Campuran dalam makanan atau minuman. Hanya 1 biji sehari.

  20. Assalamualaikum…wbt…

    No tel tuan 0133016699 atau 0133096699?…Harap perbetulkan… TQ.

    • Waalaikumsalam. Terima kasih kerana mengingatkan saya. No. yang salah dah diperbetulkan.

  21. Assalam.. saya dah transfer

    • B17 Aprikot dah dihantar kealamat yang diberi. Terima kasih.

  22. sya lung cancer tahap 4.bolih mkn ke

    • Boleh. Tapi kurangkan pengambilan dosnya.

  23. saya telah menghidapi penyakit kanser pangkal hidung selama 4 tahun …
    adakah pengambilan b17 aprikot dpat membntu menyembuhkan penyakit saya untuk selamanya ???

    • 4 tahun satu masa yang agak lama. Mungkin sudah berbagai ubat-ubatan yang telah anda gunakan. Tak salah untuk anda mencuba mengambil B17 Aprikot ini, lihat kesannya selepas 3 minggu dimakan. Mungkin ianya akan dapat membantu menyembuhkan kanser pangkal hidung yang anda deritai, jika diambil secara teratur.

  24. Di mana asal tablet aprikot yang dijual ini? Adakah vitamin B17 akan hilang setelah diproses jadi tablet? Saya sekarang mengamil biji aprikot dari kedai organik, sangat pahit rasanya.

    • Biji Aprikot di import dari Turki. Dikilangkan disini. Vitaminnya tidak hilang sama sekali kerana hanya dikisar dan dikapsulkan sahaja. Tiada apa-apa campuran yang lain. Memang benar biji aprikot sememangnya pahit bila dikunyah. Yang pahit itulah biji yang terbaik untuk penawar penyakit. Untuk permudahkan cara permakanan biji Aprikot ini dikapsulkan.

  25. Assalamualikum,
    apakah kesan sam[pingan setelah makan ubat ini?

    • Waalaikumsalam, kebiasaannya pesakit akan mengalami letih, lesu dan lemah badan untuk beberapa hari dan kadangkala demam.

      • encik kalau demam tu kena makan jugak ka ?

      • Ya. Ianya bersifat sementara menandakan vitamin tu telah bertindak.

  26. encik..barang saya dah sampai..terima kasih banyak-banyak

  27. assalamualaikum.semalam saya dah bank in.bila saya boleh dapat ?

    • Waalaikumsalam. Produk telah dihantar dan akan diterima dalam masa 2-3 hari. Terima kasih kerana membeli B17 aprikot dari saya. Saya sekadar membantu kepada mereka yang memerlukannya.

  28. salam…..boleh saya tahu waktu pengabilan B17 utk penyakit kanser.kerana sya ada membaca artikel yg penyakit kanser tidak digalakkan utk memakan nasi sebelum 12tghari.jadi adakah waktu pengambilan kapsul ini perlu ada jarak masa tertentu.tQ

  29. Salam,isteri saya ada kanser ovari..boleh juga mkn Apricot ini tak?dan nak tanya juga jika nak jadi reseller/dealer utk biji Apricot camne caranya?

    • B17 Aprikot boleh dimakan tak kira apa jenis kanser pun. Jika berminat ntuk menjadi pengedar anda boleh menghubungi saya.

  30. Maafkan saya….sebenarnya rakan saya yang Buang Air Besar Berdarah..
    semakin hari dia semakin stress…doktor selalu memberitahu perkara yang menakutkan dia seperti kanser dan sebab itulah yang membuatkan dia stress..dia selalu menceritakan kepada saya…kadang2,dia tanya soalan yang tak masuk akal kepada saya,…ini mungkin disebabkan pendarahan dalaman kerana sebab itulah semasa dia Buang air besar keluar darah…Jadi,bagaimana atau apa harus saya lakukan?…Dia terlalu mengharapkan saya..saya bimbang dengan kesihatan dia…Tolong saya

  31. Bagaimana pula untuk KANKER?
    Adakah ia juga akan sembuh dengan makan B17 ini?

    • Maaf….bukan KANKER tapi pendarahan dalaman?
      Bolehkah disembuhkan dengan makan B17 untuk berhentikan pendarahan dalaman?(silap tanya):|
      Minta maaf sekali lagi…

      • Saya pun keliru. Soalan yang sebetulnya apa???

  32. salam..kalau B17 ini diambil sebagai supplement shaja blh?

    • Salam juga untuk anda. Boleh… B17 Aprikot sangat sesuai sebagai makanan tambahan.

  33. adakah B17 boleh dimakan selepas makan durian belanda?
    Kerana durian belanda juga boleh menyembuhkan penyakit kanser

    Saya dapat tahu maklumat ini dari laman web ini:
    http://www.jcorp.com.my/mutiara/durian-belanda-adalah-penawar-kanser-sebenar-30-32.aspx

    • B17 Aprikot boleh dimakan biarpun setelah anda memakan durian belanda, cuma jarakkan satu jam. Biji Aprikot yang mengandungi vitamin B17 adalah yang terbaik setakat ini dalam menyembuhkan kanser.

  34. pregnant boleh ambil B17?

    • Pregnant, tak boleh.

  35. Salam Tuan, Saya Juani Bin Lius yang tinggal di Sandakan sabah dan telah membuat pesan dan telah membayar vitamin B17 RM320.00 bagi kos dua botol.

    Pembayaran telah pun saya lakukan mengikut arahan dalam tuan harap tuan dapat menghantar barang yang saya pesan dengan kadar segara untuk keperluan isteri saya.

    perhatian dan tindakan tuan amat saya harapkan

    Sekian untuk perhatian dan tindakan tuan.

    • Waalaikumsalam, pembayaran telah saya terima. B17 Aprikot akan segera saya hantar. Terima kasih kerana membeli B17 Aprikot dari saya dan semoga isteri tuan akan cepat sembuh hendaknya. Amin…

  36. Salam ,berapakah harga untuk hantar k w.p.labuan..
    Harap tuan dpt mbls msg saya ini, t. Kasih.

    • Untuk pengetahuan pembaca dan bakal pembeli, harga 1 botol Aprikot di Semenanjung RM150 termasuk wang pos. Bagi Sabah, Sarawak dan W.P Labuan harga 1 botol RM160.00 termasuk kos penghantaran.

  37. Salam, saya ada link kan blog tuan dalam blog saya utk tatapan umum..

    • Terima kasih bebanyak diatas jasa baik tuan.

  38. Saya perlukan jawapan segera

    • Vitamin B-17 atau Amygdalin merupakan kimotherapi secara semulajadi dan boleh di dapati pada 1,200 jenis tumbuh-tumbuhan terutamanya pada biji dan buah seperti apricot, ianya bukan ubat. Sahabat tuan boleh memakannya. Saya hanya buat secara online. Produk akan sampai akan dalam masa 2 hari, insyaallah.

  39. Sahabat saya di tahan diwad HUSM Kota Bhau skrg. Blh ke dia makan B17 apricot seed ni? Blh COD di Kota Bharu/Kuala Terengganu?

  40. Boleh hantar k singapore kah?

    • Boleh. Tak jadi masalah.

  41. nak tanya.. bapa saya ada kanser usus dan hati peringkat 4 @ kronik. sekarang badannya tinggal rangka.. boleh ke makan ubat ini ?

    • Boleh.

  42. tolong hantar segera

  43. salam besttoneoffour,

    Nak tanye, boleh x produk ni diambil bersama dgn supplement lain seprti Transfer factor forlife and habbatussauda’..boleh x bagi emel saudara untuk saya berurusan lanjut?

    • Salam, jarakkan pemakanan 2 jam dari produk/ubatan lain.

  44. adek saya mahu pergi ka malayasia 27 hb ani boleh kah kami pesan nanti adek tel sama kita ok berapa harga nya and suami saya ada thymic thymoma

    • Sebotol B17 Aprikot RM150.

  45. kalau ka brunei boleh antar tak

    • Dari Malaysia tak jadi masalah. Memang boleh hantar. Masalahnya dengan Brunei, boleh kah kastam Brunei lepaskan Produk ni. Kalau boleh saya hantarkan. Ada baiknya anda bertanya dengan kastam brunei terlebih dahulu.

  46. tlg hantar segera

    • Produknya dah dihantar tuan.

  47. cod di area mana?

    • Perak. Anda boleh buat pembelian secara online.

  48. alhamdulillah, pa’chik sudah terima obat itu siang tadi. terima kaseh enche’ shamsudin.

  49. Sila hubungi :-
    Sham Arof : 013-301 6699

    Setelah pembayaran dibuat sila sms ke no. 0133096699

    Yang mana satu nombor handphone yang betol? Pa’chik nak sms ni.

    • Pembayaran RM150 dari pa’chik telah diterima. Saya akan pos b17-Aprikot tu pada hari isnin ini. Terima Kasih.

  50. kalau macham ni, baru pa’chik nak beli dengan awak. hantar cepat sikit ya, emak pa’chik sedang sangat memerlukan.

  51. berat?
    kuantiti?
    harga?

    cara pemakanan?

    buat web meniaga, biarlah infonya lengkap…

    • Terima kasih saudara yang tinggal di JB kerana mengingatkan saya. Webnya telah dikemas kini.


Sila berikan alamat email anda yang betul untuk tujuan saya membalas soalan yang diajukan.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 91 other followers

%d bloggers like this: